נהג אוטובוס מצא תיק ובו כ- 80 אלף שקל והחזירו לבעליו

שלום בידרמן 1 Comment on נהג אוטובוס מצא תיק ובו כ- 80 אלף שקל והחזירו לבעליו
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלך מנשקו, סדרן אגד בסניף באר שבע ואחראי על מחלקת האבדות, קיבל השבוע בשעות הערב טלפון ממשטרת ישראל ובו נאמר לו כי זוג עולים מרוסיה איבדו סכום כסף והם מבקשים לדעת האם נמצא סכום כלשהו. הסדרן השיב כי, אינו נמצא בעבודה ולא קיבל כל מידע על משהו מעין זה.

בילאל אבו- רקייק, נהג בקו 443 מירושלים לבאר שבענ שהגיע לתחנה הסופית ובזמן שערך סריקה באוטובוס מצא תיק עור קטן, הוא פתח את התיק וגילה בו תעודת זהות של האישה, הוא זיהה מיד במי מדובר ונזכר כי בני הזוג ירדו תחנה אחת לפני, הוא הסתובב עם האוטובוס וניסה לאתר אותם, אך ללא הצלחה. מיד לאחר מכן הוא מיהר לקחת את התיק למשרד האבדות.

כשהגיע סדרן התחנה למשרדו בבוקר היה מונח על שולחנו תיק עור שחור ופתק עליו היה כתוב קו 443 מירושלים לבאר שבע. הסדרן פתח את התיק ומצא בתוכו 14 אלף דולר ו- 25 אלף שקלים חדשים במזומן, דרכונים וכרטיסי טיסה ל-25.5. הוא התקשר למשטרה ואלה ענו כי אין להם מידע על מקרה כזה. בדרכונים הוא זיהה את כתובתם בנתיבות, מנשקו הרים טלפון למשטרת נתיבות שסייעה לו לאתר את הטלפון של הבת של בני הזוג.

האישה הנרגשת הגיעה לתחנת באר שבע הבוקר, קיבלה את התיק עם הכסף והודתה מקרב לב לנהג ולסדרן. כיוון שהיא בקושי מדברת עברית, בחרה האישה לכתוב להם מכתב נרגש.



1 תגובות

מיין תגובות